מפקד בכיר במשמרות המהפכה האיראניות נמצא ללא רוח חיים

שלמה ריזל No Comments on מפקד בכיר במשמרות המהפכה האיראניות נמצא ללא רוח חיים

המקורות מסרו כי לאחר שנפל מהגג, נלקח הקצין לבית החולים ושם נקבע מותו. מקורות איראניים אחרים דיווחו שהקצין חוסל בידי האירנים משום שהתעורר חשד לגביו כי הוא סייע לחיסולו של סייד חודאי

איראן צילום: פיקסביי
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפקד בכיר ביחידת כוח קודס של משמרות המהפכה האיראניות נמצא ללא רוח חיים מסיבות שאינן ברורות. הקצין הבכיר עלי איסמעיל זאדה מת בתחילת השבוע לאחר שנפל מגג ביתו.

המקורות מסרו כי לאחר שנפל מהגג, נלקח הקצין לבית החולים ושם נקבע מותו. גורמים רשמיים במשמרות המהפכה מסרו למשפחתו כי הוא שם קץ לחייו, אולם מקורות איראניים אחרים דיווחו שהקצין חוסל בידי האירנים משום שהתעורר חשד לגביו כי הוא סייע לחיסולו של סייד חודאי, בכיר במשמרות המהפכה בשבוע שעבר.

בתוך כך, מנכ"ל הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א), רפאל גרוסי נחת אמש לביקור בזק בישראל, לקראת פגישתו היום עם ראש הממשלה נפתלי בנט.

הפגישה מתקיימת משום שבישראל מעוניינים ליצור לחץ על הארגון לפעול נגד איראן לקראת כינוסה של מועצת הנגידים של הסוכנות בנושא איראן. בסוכנות הידיעות 'רויטרס' פורסמה אתמול טיוטת הצעה של ארצות הברית, צרפת, בריטניה וגרמניה שקוראות לאיראן לשתף פעולה עם הסוכנות באופן מיידי.



0 תגובות